Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 17:40:33 +0300

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2311371/11539 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 11342 Saku-Tõdva tee// 
Tõdva küla, Animäe// Palgi// Rukkimäe// Tõdva tee 22// 41, Harju maakond, 
Saku vald, Tõdva küla, Animäe, Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 11342 
Saku-Tõdva tee// Tõdva küla, Animäe// Palgi// Rukkimäe// Tõdva tee 22// 41, 
Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 11342 Saku-Tõdva tee// Tõdva küla, 
Animäe// Palgi// Rukkimäe// Tõdva tee 22// 41 (Reovee kanalisatsioon, 
Reoveepuhasti, Sademevee kanalisatsioon, Veetoru) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26987834>  (menetlus nr: 
422903), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister